ورزش

درد کهنه این بار یقه تیم جوانان را گرفت/ دست خالی عبدی در چین

درد کهنه این بار یقه تیم جوانان را گرفت/ دست خالی عبدی در چین

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در حالی برای برگزاری دو بازی دوستانه مقابل جوانان چین راهی این کشور شده که نخستین بازی خود را با تحمل شکست دو بر صفر پشت سر گذاشت.

کاروان تیم فوتبال زیر ۲۰ سال کشورمان در حالی راهی چین شده است که از ۲۳ بازیکن مجاز تنها ۱۸ بازیکن را با خود به اردو برده است. عدم همکاری باشگاه‌هایی نظیر هوادار، ملوان بندرانزلی، پیکان، پرسپولیس، استقلال و… باعث شد تا حسین عبدی با دستی خالی و کمترین تعداد بازیکن راهی این سفر شود.

در بین بازیکنان اعزامی به چین نیز دو نفر دچار مصدومیت شدند و سه دروازه‌بان در اردو حضور داشت تا عملا تنها ۱۳ بازیکن توانایی حضور در بازی جوانان ایران مقابل چین را داشته باشند.

ملی‌پوشان جوان ایران در حالی بازی یکطرفه ای را مقابل چین انجام دادند که در ویدئوهای دریافتی از این بازی کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند اما فرصت سوزی بازیکنان باعث شد تا نتوانند گلی را به ثمر رسانده و برنده میدان شوند.

حسین عبدی که از باشگاه ها انتظار همکاری و کمک به تیم جوانان برای صعود به جام جهانی را دارد، حالا منتظر شروع لیگ برتر و تصمیم سرمربیان تیم هاست تا برایش مشخص شود این مربیان از بازیکنان جوان استفاده خواهند کرد یا به عمد آنها را در اختیار تیم جوانان قرار نداده اند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا